Algemene voorwaarden Oosteinde klantenkaart
1. Algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op het aanvragen, gebruiken en in bezit hebben van de Oosteinde klantenkaart, zowel in fysieke vorm als in digitale variant. Door een Oosteinde klantenkaart aan te vragen verklaart de kaarthouder zich akkoord met deze voorwaarden. De Oosteinde klantenkaart wordt uitgegeven en beheerd door Tuincentrum de Oosteinde.
2. Aanvraag & registratie
Iedereen van 18 jaar en ouder kan bij de kassa van een Oosteinde-vestiging een Oosteinde klantenkaart aanvragen. Deze klantenkaart registreert u zelf door een persoonlijk account aan te maken op onze website. Tuincentrum de Oosteinde kan een aanvraag zonder opgaaf van redenen weigeren.
3. Voordelen klantenkaart
Met de Oosteinde Klantenkaart geniet u van extra voordelen bij het afrekenen in onze tuincentra. Denk aan speciale acties, uitnodigingen voor evenementen en exclusieve voorverkoop. Om gebruik te maken van de voordelen moet de geregistreerde kaart (fysiek of digitaal) en (als aangegeven in de mail) in combinatie met de actie-email altijd bij de kassa getoond worden.
4. Spaarpunten
Bij iedere besteding van € 1,- ontvangt u twee spaarpunten. Eén spaarpunt vertegenwoordigt een waarde van € 0,01. Hiermee spaart u twee procent van uw aankoopbedrag. Gespaarde punten kunnen worden verzilverd bij een volgende aankoop. Punten verzilveren is pas mogelijk na registratie van uw kaart. Uw puntensaldo vindt u onderaan uw kassabon of in uw online account. Spaarpunten zijn 24 maanden geldig. Punten vervallen automatisch wanneer deze ouder zijn dan twee jaar of als de klantenkaart twee jaar niet is gebruikt.
De volgende productgroepen zijn uitgesloten van sparen: cadeaubonnen, horeca en Landwinkel-producten. Betaalt u een artikel (deels) met punten? Dan spaart u daarover geen nieuwe punten.
5. Kortingen, retourneren & misbruik
Punten sparen is niet mogelijk bij gebruik van andere kortingsvormen zoals personeelskorting, zakelijke korting of kortingsvouchers. Bij retouren worden eerder toegekende punten aangepast. Terugbetaling van spaarpunten in geld is niet mogelijk.
Tuincentrum de Oosteinde behoudt zich het recht voor om gebruik van de klantenkaart te controleren. Bij misbruik kan deelname aan het spaarsysteem worden beëindigd en kunnen punten ongeldig worden verklaard.
6. Verlies of diefstal
Is uw fysieke kaart kwijt, gestolen of defect? Uw digitale kaart (foto van kaart of opgeslagen in app) blijft geldig. Heeft u geen digitale kaart? Geef dan uw postcode en naam door bij de kassa. Alleen als de kaart juist is geregistreerd kunnen wij hem in ons systeem vinden en kunt u zowel punten sparen als verzilveren. De verantwoordelijkheid voor het juist beheren van de klantenkaart ligt bij de klantenkaarthouder. Tuincentrum de Oosteinde is niet verantwoordelijk voor puntensaldo dat verloren is gegaan door verlies of diefstal.
7. Klantenkaart vergeten
Bent u uw kaart vergeten? Geef dan uw postcode en naam door bij de kassa. Alleen als de kaart juist is geregistreerd kunnen wij hem in ons systeem vinden en kunt u zowel punten sparen als verzilveren.
8. Eigendom & gebruik
De oosteinde Klantenkaart blijft eigendom van Tuincentrum de Oosteinde. De kaart is strikt persoonlijk en bedoeld voor particulier gebruik. Uitlenen of doorgeven is niet toegestaan. Bij misbruik kan de kaart worden geblokkeerd en vervallen opgebouwde punten.
9. Wijzigingen & beëindiging
Tuincentrum de Oosteinde behoudt zich het recht voor het spaarsysteem, de voorwaarden of de voordelen op ieder moment te wijzigen of te stoppen zonder compensatie. Wijzigingen worden aangekondigd in onze winkels en/of via onze website.
10. Privacy & Gegevensgebruik
Persoonsgegevens die u verstrekt, worden vertrouwelijk verwerkt volgens ons privacybeleid. Deze gegevens worden gebruikt voor het uitvoeren van het klantenkaartprogramma, voor persoonlijke aanbiedingen en analyse. Gegevens worden niet aan derden verstrekt, tenzij dit wegens onze operationele processen noodzakelijk is of als wij daartoe wettelijk verplicht zijn. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.
11. Vragen & Klachten
Heb je vragen of opmerkingen over de Oosteinde Klantenkaart? Neem contact met ons op via [email protected] of vraag een medewerker in de winkel om hulp.
12. Toepasselijk recht
Op deze voorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.